تله کابین گردنه حیران

تور مجازی تله‌کابین حیران

بازدید مجازی از تله‌کابین حیران

تله کابین حیران یکی از مناطق نمونه گردشگری استان گیلان و شهرستان آستارا می‌باشد. تله کابین حیران به طول مسیر هزار و ۵۰۰ متر در محدوده روستای حیران و ونه‌بین قرار دارد.

مسیر تله کابین حیران از جاده آستارا به اردبیل در منطقه حیران آغاز شده و وارد جنگل فندقلو می‌شود. منطقه گردشگری حیران برخوردار از ویژگی‌های رفاهی و تفریحی می‌باشد که، در ابتدا، انتها و مسیر این تله کابین امکانات رفاهی، پیست کارتینگ، هتل و رستوران ایجاد شده تا مسافران ورودی به این منطقه احساس رضایت کنند. احداث تله کابین حیران گام مهمی در راستای توسعه گردشگری گیلان می‌باشد و گردنه حیران یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری کشور است.

تله کابین در نقطه‌ای از گردنه حیران قرار گرفته که از طرف شرق به دریای خزر و شهر آستارا و چشم‌اندازهای زیبای گردنه حیران و از طرف غرب و جنوب به جنگل‌های زیبای فندقلو و از شمال نیز به مرز ایران با جمهوری آذربایجان مشرف است. تله کابین حیران دارای ۳۰ کابین شش نفره معمولی و سه کابین ویژه VIP بوده و ایستگاه‌های این تله کابین از استانداردترین ایستگاه‌های موجود در تله کابین‌های کشور است. سورتمه ریلی حیران به عنوان طولانی‌ترین سورتمه شمال ایران در دهکده گردشگری حیران احداث خواهد شد.

از wikipedia